تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|



ادامه مطلب ...


همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  2.2 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت پچ بازی pes2011 در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

دریافت بازی زیبای Need For Speed : Shift 2 Unleashed در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...



لینک دانلود تصحیح شد + کرک سالم

نام بازی: Test Drive Unlimited 2
پلتفورم : pc
ژانر: مسابقه ای - شبیه سازی.
نوع انتشار: عادی(مجاز)
سال انتشار: Feb 08,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Atari
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Eden
درجه بندی سنی : +3

شما با شاهکار دیگری از بازیهای سال 2011 مواجه هستیدنام این بازی Test Drive Unlimited 2 میباشد که توسط کمپانی  آتاری منتشر و توسط Eden ساخته و حمایت شده است.ژانر این بازی به سبک بازی های مسابقه ای سه بعدی و شبیه ساز میباشد.در ادامه به نقد بازی میپردازم. شاید کسی باور نمیکرد بازی به سبک مسابقه ای رانندگی از بازی فوق العاده NFSHotPurSuit که در سال 2010 منتشر شده پیشی بگیرد.این بازی به حدی زیبا بود که حتی تریلر های آن آمار دانلود بالایی داشت.اما این تفکرات یواش یواش باید دور ریخته شوند.زیرا شما با یک بازی شاهکار 2011 روبه رو هستید.بازیای که به جرات میتوانم بگویم از لحاظ فراگیری در رتبه نخست قرار خواهد گرفت.اگر سازندگان NFSHotPurSuit میخواهند دوباره بر راس این سبک بازی قرار گیرند باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا بازی از این یکنواختی خارج شود...!!! نسخه قبلی بازی Test Drive Unlimited 2 توانست رضایت خاطر بسیاری از گیمر های دنیا را به خود جلب نماید.البته بیشتر انتقاد ها بر روی گرافیک ان بود به طوری که در نسخه دوم Test Drive Unlimited 2 تمام این موارد رعایت شده است.یکی از مزیت های بازی Test Drive Unlimited 2 این میباشد که بازی شما را محدود به قسمتی از بازی نمی کند.در حقیقت میبتوانید در هر جایی و با هر کسی مسابقه ای را ایجاد کنید و امتیازات خود را افزایش دهید.این درست بر خلاف آن چیزی میباشد که ما در بازی NFSHotPurSuit میدیدیم!!! در اکتبر 2010 بود که کمپانی آتاری اعلام کرد نسخه دوم بازی Test Drive Unlimited 2 توسط کمپانی Eden Gamesدر حال ساخت میباشد.البته بعضی از قسمت ها ی این بازی تقلیدی از سری بازی های نید فور اسپید میباشد...مثلا اینکه شما برای پیشرفت مراحل احتیاج به امتیازاتی دارید که باید آن ها را به هر نحوی شده بدست آورید.البته منظور من تقلید موضوعی میباشد در حالی که کارهایی که شما برای بدست آوردن امتیاز در این بازی باید انجام دهید کاملا متفاوت از بقیه بازی ها میباشد.گیم پلی بازی عالی میباشد.تاثیرات محیطی یا همان فیزیک بازی باز هم عالی میباشد.نمونه ای از فیزیک خوب را در بازی NFSHotPurSuit مشاهده کرده اید.همچنین فیزیکی در این بازی وجود دارد...!!!خیلی جالب است بدانید این بازی در قسمت آنلاین حرفی برای انتقاد ما باقی نمیگذارد.به طور همزمان میتوانید با 8 نفر آنلاین بازی کنید.البته باید منتظر باشید تا کرکی مناسب برای قسمت مولتی توسط هکران محترم !!! ارائه شود...

دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


این بازی زیبا توسط شرکت Deep Silver ساخته شده است و سازندگان بازی قول داده اند تا یک بازی کاملا عالی به گیمر ها تقدیم کنند و از این بازی لذت ببرند. به گفته های شرکت Deep Silver این بازی در وجود و روح بازیکن یک حس قوی جوگیر شدن و… دست میدهد. گرافیک کاملا خیره کننده که همگی ما ان را در  نمایشگاه E3 2010 دیدیم نشان دهنده ی یک بازی کاملا حرفه ای در زمینه ی رالی صخره نوردی هست. این بازی در پارک ملی به صحنه گذاشته میشود و انجوری که در تریلر ها مشخص بود ، گویا سازنده ها به خوبی به این پارک دقت داشته اند که توانسته اند اینجور دقیق طراحی کنند. همانطوری که گفته شد این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است و انقدر گرافیک عالی می باشد که حتی بدن کسانی که بر روی موتور ها نشسته اند کاملا کش می آید.

naild cover دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d



ادامه مطلب ...


MX vs. ATV Reflex عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

mx cover دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

این نسخه از بازی با استفاده از موتور گرافیکی کاملا جدید Rhythm Racing 2.0 گرافیک و فیزیک کاملا جدید در کنار سیستم کنترل Rider Reflex و تغییر شکل ناهمواری ها بصورت Real –Time را به نمایش می گذارد. سیستم کنترل Rider Reflex این امکان را به بازی کننده می دهد تا فرصت های تصمیم گیری متفاوت و بی نظیری را داشته باشد و نیز به وی امکان می دهد تا با جداشدن از صندلی وسیله خود در هوا شناور شده و با انجام حرکات بدلکارانه بسیار خطرناک و مرگبار نهایت هیجان را به بازی کننده منتقل نموده و نیز از برخوردهای نابودکننده جان سالم به در ببرد! ویژگی بی نظیر ” تغییر شکل ناهمواری ها ” نیز هنگامی که مسابقه دهندگان مسیر را طی می نمایند و با شور و هیجان سعی در کسب مقام نخست دارند با تغییرات آنی ناهمواری های در سرتاسر مسیر مسابقه هیجان آن را دوچندان می نماید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./game-pc/3/Portable%20Sky%20Track%201.0.1/Portable%20Sky%20Track%201.0.1.jpg

اگر اهل بازی های مسابقه ای رالی باشید حتما از ریتم ساده و یکنواخت این بازی ها و رانندگی در اتوبانها و جاده های تکراری با ماشین های معمولی خسته شده اید؛ امروز می خواهیم شما را در وب سایت کمیاب انلاین با بازی آشنا سازیم که شما را به دنیای فوق العاده ای از نژادهای آینده خواهد برد. بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر Portable Sky Track یک بازی رالی جالب می باشد که با طراحی سه بعدی و فوق العاده زیبا می تواند شما را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. سرعت دیوانه وار و رقبای خطرناک هر کاربری را جذب این Game می کند؛ در این بازی کامپیوتری  خبری از جاده های معمولی نیست و شما می توانید با یک ماشین از آسمان، آب و حتی زیر زمین نیز برای بردن مسابقه حرکت کنید؛ ولی باید بدانید که حرکت در این مسیر ها همواره خطراتی برای شما خواهد داشت که رقبای شما آنها را برای از بین بردن شما ایجاد خواهد کرد.در این بازی ماشین سواری رالی ابتدا خودروی خود را انتخاب می کنید و سپس تعمیرات و تغییرات خود را بر روی آن اعمال می کنید و سپس نوبت به انتخاب آهنگ هایی می رسد که در طی انجام مسابقه می خواهید پخش گردد و سپس رقابت دیوانه وار شما شروع خواهد شد. همیشه مراقب موانعی که در طی مسیر خواهید دید باشید تا باعث منحرف شدن شما از مسیر نگردند و بتوانید گیم را به نفع خود به پایان ببرید و درآمد بیشتری کسب کنید و به ماشین های بهتر و امکانات بهتر بازی برای ماشین سواری بهتر دسترسی پیدا کنید. این گیم هیچ محدودیت سنی نداشته و برای تمام سنین جذابیت خاص خود را خواهد داشت. بازی Sky Track به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نداشته و به صورت پرتابل (بدون نیازبه نصب) می باشد که یکی از محسنات این بازیست.

سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی :

* ویندوز: XP/Vista/7
* آداپتور گرافیکی: DirectX 9
* پردازنده: ۱.۷ گیگا هرتز
* رم: ۲۵۶ مگا بایت



ادامه مطلب ...


بازی کم حجم و جذاب Sven 004 را برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا محصول شرکت Mobile Scope می باشد که این بازی زیبا به صورت مولتی اسکرین برای تمامی سایز صفحات تولید کرده اند که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ دانلودستان دریافت کنید .

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./data/13/1/Sven%20004/even.jpg



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبایی برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Psarakia. v1.4 نام دارد که با داستانی بسیار جذاب و گرافیکی خوب در حجمی مناسب برای پاکت پی سی تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ دانلودستان  دریافت کنید و لذت ببرید .

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/1/Psarakia.%20v1.4/Psarakia-v1.4-PPC-Game-%5Bwww.lxl.ir%5D.jpg

 

قابل اجرا بر روی :

Pocket PC Windows Mobile 6.5
Pocket PC Windows Mobile 6.1
Pocket PC Windows Mobile 6.0
Pocket PC Windows Mobile 5.0
Pocket PC WVGA resolution (fullscreen 800×480 480×800)
Pocket PC VGA resolution (fullscreen 640×480)
Pocket PC Square VGA resolution (480×480)
Pocket PC Square QVGA resolution (240×240)
Pocket PC WQVGA resolution (400×240 240×400)
Pocket PC Square 320×320 resolution
Pocket PC QVGA resolution (320×240)
Pocket PC QVGA resolution (240×320)
Pocket PC 3D Accelerator (Axim x50v/x51v)



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/1/Positron%20v1.02/Positron-v1.02-Symbian-s60-v3-%5Bwww.lxl.ir%5D.jpg

بازی جدید و بسیار زیبایی را برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Positron v1.02 نام دارد و توسط شرکت Buzz Software’s و برای سیمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ دانلودستان دریافت کنید .



ادامه مطلب ...


 

 

بازی Midnight Pool2 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی کاربرپسند بوده و دارای گرافیکی بسیار خوب می باشد.این بازی رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ را پشتیبانی می کند و علاوه بر آن به جهت دارای بودن فرمت جاوا می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل نصب و اجرا کنید.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/2/Midnight%20Pool2/miding.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/3/Poker%20Pop/poker-pop.jpg

بازی جذاب و زیبای دیگر با فرمت جاوا برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Poker Pop نام دارد و توسط شرکت معروف Glu Mobile و در سایزهای ۱۲۸×۱۶۰ , ۱۷۶×۲۰۸ , ۱۷۶×۲۲۰ , ۲۴۰×۳۲۰ تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ lxl  دریافت کنید و لذت ببرید .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Billiard%20Masters/Billiard%20Masters-www.lxl.ir.jpg

بیلیارد علاوه بر این که یک ورزش تلقی می شود نوعی سرگرمی بسیار مفرح هم به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد به انجام آن در اوقات فراغت می پردازند اما خوب کسانی هم هستند که به دلایل مختلف نمی توانند به صورت واقعی این ورزش را تجربه کنند به همین دلیل برای این افراد یک بازی در نظر گرفته ایم که شبیه ساز بازی بیلیارد است. این بازی Billiard Masters نام دارد با حجم بسیار پائین به راحتی نصب و برروی قدیمی ترین ویندوزها و منابع سخت افزاری نصب و اجرا خواهد شد. این بازی که از گرافیک نسبتا مناسبی بهره می برد از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس خواهد بود. بازی بسیار جذاب بوده و از نکات مهم در اجرای این بازی هم این است که کاربران می توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره این بیلیارد مجازی را تجربه کنند. Billiard Masters برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب سادگی تمامی افراد می توانند با کمی دقت توپ ها را به محل های مورد نظر در میز بیلیارد هدایت کنند.

قابلیت های کلیدی بازی Billiard Masters :
- حجم پائین و نصب سریع و آسان
- عدم نیاز به سخت افزار خاص
- گرافیک و محیط سه بعدی بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- امکان انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره
- گرافیک نسبتا مناسب بازی
- پیروی از قوانین موجود در بازی بیلیارد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان